Do you believe "Love at the first sight"?
Be honest, I really don't know.
But I believe to love someone is to have the certain understanding on her,
especially in individuality. Not just a feeling in the beginning.

First time when I touched dance then I love it till now
And I do believe, it is my favorite thing in my life.

Remembered in the beginning, I didn't know how to dance, it's a mess.
Every class was a nightmare to me.
For some reasons, I didn't give up and chose to stay.
Maybe it's because of the magic of the music and the dancing steps?
Or maybe I understand that once I quit, I will never get it.

Maybe it's written that I will love dance, but anyhow I really enjoy it!


你相信一見鐘情嗎?
老實講, 我真的不知道.
可是我相信真正愛上一個人是對她有一定的了解,
特別是個性上, 而不只是在於一開始的感覺.

當我第一次接觸到舞蹈時我就愛上它, 一直到現在.
而且我相信, 它是我這輩子最喜歡的活動.

記得剛上課的時候, 我什麼都不會, 我手忙腳亂, 每一次的上課都是一個惡夢.
可是不知道為什麼, 我沒有放棄, 我選擇留下來.
或許是因為音樂和舞步所帶來的魔力吧?
也或是因為我明白, 當我一但中途踏出教室, 我再也沒有學會的可能.

或許是命中注定我會愛上舞蹈, 但是無論如何我真的樂在其中!

arrow
arrow
    全站熱搜

    xvictory 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()